Massa kul på gång!

tisdag, mars 29, 2011

Har gjort en hysterektomi och är definitivt på bättringsvägen! Kan "strutta runt" och träna lite grann. Kanske bra för mina hundar med en lite mindre yvig matte ;) Har påbörjat tävlingsledarutbildning. Kommer sannolikt att bli lärorikt. Vad mycket jag inte har koll på! Ska på sökläger i Järvsö under Kristi Himmelfärdshelgen. Egentligen kanske jag inte ska blanda in sökträning i min övriga träning men det är ju så kul!!! Åker med Rasmus och några jobbarkompisar till Orlando, USA mellan den 13 och 23 april. Vi ska mysa och shoppa! Gå på Sea World, Discovery Cove och Animal Kingdom. Då vi kommer hem ska Kexx koras. Ja, jag håller tummarna för att det kommer gå vägen. Jag tror verkligen han kommer att klara det. Han är en fantastisk hund. Sen i slutet av sommaren ska grabbarna och jag på Obedience Rules. Ja, som sagt- mycket kul på G

2 kommentarer:

Liz sa...

Vad fint du har gjort här.
OOj, vad mycket roligt du ska på framöver :). Hoppas iallafall att vi hinner träffas och träna lite emellan allt. Var ju så kul idag, vi var ett sånt bra gäng idag.
Ha de så bra

Zelda och Christne sa...

Supernice sida! Den var väldigt "du" faktiskt ;) Mycket på G liksom. Fy va avis ja blir att du ska på Obedience Rules! Blir nog kanon!

Skicka en kommentar

Besökare

Besökare totalt:
Besökare idag:
Besökare online: