Bara början....

fredag, juli 02, 2010

Lustigt att jag hade "En milstolpe" som rubrik på förra inlägget. Jag hade ju VP som mål med Rico. Sen träna vallning som aktivering. Nu hade VP't helt plötsligt blivit ett delmål. Hur det blev. Nu känns det som det här bara är början. Jasna från Torpvallarens knäppte bilder från VP't igår. Riktigt fina bilder på hunden tycker jag. Men det ser ut som att jag ska stå över chipspåsen och ut och springa ikväll istället.
Startklara

Fösning


Drivning. Jag kämpade på i fram för att inte släppa iväg dem i draget.

Knappt någon som klarade drivningsgrinden, men det gjorde vi!


Här har vi fått in dem i fållan. Ganska nöjda kan jag säga!

Fålla ut










1 kommentarer:

Sussi sa...

Ja tänk hur det kunde bli, bara ett mål, plötsligt ett delmål. Jag tycker det är jätte kul att även du fastnade så för vallningen :-) Ni har startat er karriär så bra!!

Skicka en kommentar

Besökare

Besökare totalt:
Besökare idag:
Besökare online: