Vårkänslor!

söndag, mars 11, 2012

Tränade på klubben igår. Länge sedan men härligt väder och många träningskompisar gav mersmak. La ett varsitt spår när jag kom hem. Det fick vila medan jag tittade på skidskytte. Fina, taggade grabbar gjorde sitt bästa i skogen och hade alla pinnar med sig in. Träning i Hofors idag. Så kul att träna med Ebba. Så positiv och duktig. Har ett bra öga för hur det ska se ut. Idag följde Märta och Kummin och Jessica och Vipp med också. Så himla roligt att se hur en liten valp tar till sig "träning" och bara älskar att kämpa för belöning.
Kummin

Fritt följ- Märta, Kummin

Jessica, Vipp

Fritt följ- Jessica, Vipp
För mig gick vissa moment bra och andra behöver jag träna mer på. Precis som dt ska va. Hann hem och se Ferry och Lindström passera mållinjen som 2a resp 3a. Lite mat nu sen ut och springa en sväng. Får jag tid över ska jag städa lite- eller så struntar jag i det!

3 kommentarer:

Zelda och Christne sa...

Kul att du vaknat ut blogg-idet;) Så himmla skönt de va o träna på barmark igår :) Nu kör vi så det ryker...

Sussi sa...

Va roligt att få läsa om vad ni pysslar med, varit tyst länge. Kommer du fortsätta satsa på lydnaden iår eller blir det även vallning? Har du fåren kvar?

Skutskärs Brukshundklubb sa...

Sussie, jag vet inte riktigt hur det blir med vallningen i år. Jag har inga får kvar. Jag är ju lite så där fladdrig och snöar gärna in på en sak i taget. Just nu är det mycket spår och lydnad. Ska försöka tävla lite där. Men, vi får se- jag kanske blir vallningssugen :)

Skicka en kommentar

Besökare

Besökare totalt:
Besökare idag:
Besökare online: