lördag, september 25, 2010

Helt plötsligt bara händer det! Från att ha varit osäker i spåret så tuffar nu Kexx på rätt långa spår, med en del klurigheter, utan att man kommer vilse. Jag har inte markerat spåret med honom de sista gångerna nu eftersom jag litar på att han ska fixa det helt utan min hjälp. Tog även ikväll alla apporter. Ska försöka träna med främmande spårläggare. Jisses vad svamp det var i hans spår. Stannade och plockade en del då jag la ut spåret, men de två bajspåsarna jag hade i fickorna blev snabbt fulla. Rico lyckades jag bromsa rätt bra. Han är ändå lite överilad men jobbade bra. Så kul att gå ut spåren med min nya telefon som har jättebra GPS. Känns tryggt. Vågar stövla iväg utan att vara rädd för att gå vilse.

1 kommentarer:

Mackan sa...

Vem klippte dina får? Mina behöver också klippas.

Skicka en kommentar

Besökare

Besökare totalt:
Besökare idag:
Besökare online: